Lalle

Från sängen

Publicerad 2012-04-23 22:46:03 i Allmänt,

Även idag blir det bara ett kvälls inlägg från sängen, men utan blött hår. Jag är nästan precis hem kommen från jobbet och så otroligt sliten och trött i kroppen. Den näst intill ömmar. Jag kan inte riktigt avgöra om det är vanlig träningsvärk efter helgens bravader eller förkylningsvärk. Vad det än är så är det inget vidare.

På jobbet har det iallafall gått bra, har inte varit så jätte mycket folk. Förutom 5 mintuer innan vi stänger för då kommer hela världen på att dom måste köpa både det ena och det andra. PepolePepole I just say! Det är både frustrerande och på något konstigt vis charmigt vilka tidsoptemister det finns. Vi har liksom öppet från 07.00 - 21.00 så någon gång under dagen förutom 5 mintuer innan vi stänger borde dom ju ha tid att handla. Nej! jag ska inte klaga utan era små och stora inköp hade inte jag haft mitt jobb så thank you, keep going!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela