Lalle

Same skit!

Publicerad 2012-04-25 22:45:15 i Svarta ögon,

Säger ett ord åter igen från sängen. Skönt att äntligen få ligga här med värmekudden på fötterna och bara vara. Har jobbat hela dagen lång, från 11.00 - 19.00. Lagom mör nu!

Usch, jag har varit så jävla trött dessa dagarna... Inte orkat ett jävla skit, somnat tidigt och vaknat sent och ändå varit så jävla trött! slarvat med träningen och maten som en idiot med! Inte rört på min äckliga kropp sedan i kördags och bara ätit skräp! Det blir man fan inte smal av! Äcklas av mig själv men ändå fortsätter jag att äta. För att det är "synd om mig" eller för sötsuget lockar! Jag tänker hela tiden " jag tar tag i det nästa vecka" blablabla och snart så väger jag 100 kg och fok skriker fetto efter mig! Ett vandrande hus! Jag får söka upp en sida med dieter! så blir det ta mig fan det ända till sommaren så att jag iallafall kan visa mig med kläder på, på stranden! vill ju inte döda någon med min äckliga kropp! Eller att folk ska behöva vara rädda att jag sätter mig på dom? Eller om jag skulle börja med att kräkas upp maten! NAJS! allas dröm lukta lik i munnen men fan vad man går ner.. Fetto eller liket? vad är bäst? or is the same skit?!

Don´t ask to night i hate every one

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela