Lalle

o

Publicerad 2012-04-17 21:53:11 i Allmänt,

Nu har jag äntligen hamnat i min sängen efter en mycket händelserik och mysig dag. Jag har fått allting jag ville uträttat och jag hittade även världen bästa present till födelsedagsbarnet! Jag hoppas hon blir glad när hon öppnar den på lördag! Känns som den är som klippt och skuren för just henne. eller snarare dom eftersom det faktiskt blev två packet.

Oh! jag längtar verkligen efter lite fest i tillvaron nu! Det var länge sedan jag var på en riktigt lyckad och rolig fest. Har på sistonde nästan åkt hem från varje fest och känt "nja, ja det var väl helt okej!" och det har gjort att jag innan nästa fest nästan bestämt mig för att den inte kommer bli mer än okej. Men nu, nu är jag jätte taggad, det är en sån härlig känsla. Det känns som att det inte finns någonting som skulle kunna gå fel! 

Dock på blev det inte något möte idag på AF! Jag jobbar tydligen för mycket för att få någon jobbgaranti för ungdommar, så det är bara att jobba vidare och vänta på att man får åldern inne för A-kassa. Vilket är 20 år om jag inte minns fel, så det är några månader kvar. Min hjälpsamma pappa har tyckt ut en massa information och blanketter om A-kassan så att jag kan bli "väl på läst" som han säger. Så jag får väl ta och beta mig igenom den högen så snart jag har tid eller snarare så fort jag känner att jag vill lägga tid på det. Men det var iallafall skönt att få en ny uppföljningsplan av AF så jag slipper gå på alla deras möten som jag tidigare fick kallelse till stup i ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela