Lalle

ett stycke träning

Publicerad 2012-04-17 10:18:30 i Allmänt,

Godmorgon
Jag kom precis hem från ett pass på gymmet och sitter just nu i soffan och pustar ut. Jag har även gjort en god frukostsmoodie som jag snart ska njuta av. Det finns verkligen ingenting bättre än att starta dagen med ett svettigt träningspass. Jag försöker alltid träna så tidigt som möjligt på dagen annars blir det lätt att jag får annat att göra. Så därför ställer jag klockan tidigt när jag vet att jag har planer senare på dagen. Så som idag väntar det först ett möte runt ett, därefter möta upp Fanny för en liten fika och sedan har jag lite ärenden som jag måste uträtta i stan. Bland annat måste jag hitta en 20 årspresent tills på lördag till fina Frida. Jag har lite ideér redan nu men vi får se vad det blir. Nu ska jag återgå till min smoodie och sedan göra mig klar för dagen!
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela