Lalle

lite bitterhet innan jobbet

Publicerad 2012-04-20 08:36:52 i Allmänt,

Fy fasen jag fryser igäl! Det är så himla kallt här, jag förstår inte hur någon frivilligt kan ha det såhär! Jag lägger all skuld på min Pappa som har fått för sig att stänga av värmen p.g.a att det ska vara vår nu. Men det är det INTE! Regnet bara öser ner utanför fönstret, det blåser och är skit kallt rent ut sagt. Det är mer höst än vår! Men jag är inte bitter! Nej idag ska vi vara glada! Det är ju faktiskt fredag idag och i morgon är det fest!
Jag tror till och med att detta kommer bli en riktigt bra idag. Först 8 timmars jobb, hem till familjen för tonfisktacos och så får fredagkvällen avslutat med 1 timme på gymmet. Tänkte försöka hinna ner dit till klockan 20.00 så kan jag se MINUTEN på Svt 1 samtidigt. Två flugor i en smäll, lite nytta med nöje.
Nu ska jag slänga på min arbetsbyxorna och titta klart på Vakna men the voice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela