Lalle

PW med Pappi

Publicerad 2012-10-05 10:59:58 i Allmänt,

Ja jag lyckades få med honom ut på en 90 minuters morgon prommenad innan frukost. Hur skönt som helst. Vi gick 45 minuter bara rakt ut i ingenstans sedan och sedan vände vi och gick tillbaka. Jag måste säga att det är helt underbart att vara ute och gå nu när hösten smyger sig på. Luften är så frisk och vart man än tittar så exploderar det med färger.
Jag har alltid haft en förkärlek för att motionera i naturen, det blir ett sätt att rensa tankarna. Funderar och vända och virda och när man sedan är klar så är problemet man haft löst. Idag kom jag tillexempel på vad pappsen ska få i julklapp. Så nu kan jag bocka av det från to do listan. SKÖNT!
Så nu väntar jag på att mitt hår ska torka efter duschen och frukosten ska sjunka lite i magen samtidigt som jag tittar på hela Sverige bakar där det bakas bröd.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela