Lalle

För och emot

Publicerad 2012-09-28 17:27:10 i Svarta ögon,

Det är tur att mamma alltid ger med sig och kan inse att hon har fel. Hon är precis som Fanny, lika envis och tjurskallig. Går det inte hennes väg då får det inte gå någon annans heller. Har inte hon rätt är det omöjligt att någon annan kan ha det. Ja själva poängen är rätt uppenbar och det tar väldigt mycket kraft. Men som tur är går frustrationen i perioder ibland är det väldigt påtagligt och ibland märker jag inte av det. Det är som när man fyller en hink med vatten så småningom kommer den att bli full och rinna över. Något annat vore ju konstigt. Ändå ser ja både henne och min mamma som två otroligt fina personer som jag inte skulle klara mig utan. Det finns alltid två sidor av ett mynt och skulle man dela på det skulle det inte längre vara detsamma. Samma sak tror jag gäller er två. Trots att ni stund vis kan driva mig till vansinne så är det just percis det som gör er till dom ni är. Våra brister gör oss till människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela