Lalle

4 timmars HELVETE

Publicerad 2013-02-16 09:54:57 i Kvällstankar,

Godmorgon, inatt har det inte blivit mycket sömn för min del. Räknade ihop det till 4 timmar, bara hälften så mycket som jag brukar sova. Så idag är man inte kaxig direkt. Jag känner mig mer död en levande. Trots att jag redan dragit i mig 3 koppar kaffe och en ordentlig frukost. Hur ska denna dagen sluta?
Det är så typiskt att det blir såhär när man måste vara pigg. Kanske därför jag inte kunde sova för jag visste att jag behövde min sömn, brukar det inte vara så? När man måste sova, kan man inte. När man inte får sova då kan man knappt hålla ögonen öppna.
Jag har känt mig haft panik slagen hela natten, somnat och vaknat osv.. varit hungrig och törstig, behövt gå på toa om vartannat.. En riktig helvetes natt!
Jag hoppas verkligen att jag lyckas komma till ro någon timme idag på dagen så jag kan samla lite krafts tills ikväll. Då planerna var att slå klackarna i taket med massa härligt folk och bubblande alkohol! Det är ingenting jag vill missa.
Nu väntar en ytterliggare en kopp med varmt kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela