Lalle

Rubrik...

Publicerad 2013-02-19 10:29:42 i Svarta ögon,

Bakfulle ångesten sitter fortfarande i och jag känner hur jag helst av allt bara vill gräva ner mig i ett hål i marken. Jag förstår inte hur saker och ting kan bli så fel. Hur kan man med lite alkohol i kroppen kan gå rakt emot sina egna principer, och låta efter klokheten tala.
Det var länge sedan det var så illa som i lördags. Det var inte jag som styrde. jag bara handlade på impuls. Jag mådde fint hela kvällen, men jag gjorde dom mest idiotiska misstag. Jag gick från den ena killen till den andra. Min kompis sa välkommen tillbaka till fjortistiden. Han har nog en poäng i det... Så det blev en del förlåt sms dagen efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela