Lalle

FORTSÄTTNING

Publicerad 2013-01-02 16:52:17 i Allmänt,

Nytt år, nya möjlighet och ny mig. Det är väl så man brukar säga. Idag hade jag tänkt komma tillbaka till mina gamla rutiner nu efter allt festende och god mat! Men givetvis kunde jag inte sova inatt utan låg och vände och vred mig till halv 4 på morgonen.

Men trots det steg jag upp vid klockan 10 och startade dagen med en talrik fil och hallon, ett knäckebröd med lätt keso, ett äpple, kaffe och ett glas vatten. Hur gott som helst! Sedan bar det av ner till gymmet för 30 minuters på löp bandet med hastighet 11.00 och efter det ca 60 minuters mag och rygg pass. Så nu värker kroppen gott. Ja som ni förstår så har jag efter det legat helt utslagen.

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela